Wednesday, March 30, 2011

I'm back!!!

Dah lama cik white tak masukkan entry dalam ni, sejak entry Salam Terakhir tu....Memang mengirim salam pada semua la...maafkan saya ye blogger-emoticon.blogspot.com

Bukan sengaja nak menghilang, cuma pergi menenangkan fikiran je. Before this saya busy sikit dengan pilihanraya kampus dan turut sama sebenarnya menjadi salah seorang calon untuk MPP univerisiti. Alhamdulillah dah berjaya, and sekarang pegang jawatan exco akademik dan wakil fakulti untuk tahun 3/4 FSK. Terima kasih untuk semua yg mengundi dan yang memberi kepercayaan kepada saya.

And life goes on. blogger-emoticon.blogspot.comKalau tak silap dekat2 dua bulan juga la blog ni sepi kan? Idea nak menulis tu ada, tp waktu mengekang. Dan ada juga sebab2 yang memaksa saya berdiam seketika. Insyaallah selepas ni akan aktif semula. Mungkin akan bercerita tentang thesis, ataupun saya jadikan blog saya ni wadah seperti fb...hehe....tukar2 status dekat sini. Boleh tulis panjang2 sikit kan?

Sekarang ni saya dah nak mula dengan exam, lagi seminggu setengah je. Lepas habis exam ada praktikal 7 minggu... Then boleh bercuti dengan senang hatinyer. Tp xboleh bersenang-lenang juga, thesis dah nk start. Sv dah settle. Buat dengan En hukil and Prof Shamsuddin. Terlari sikit. Orang lain buat dengan pensyarah dari jabatan sendiri, saya pergi buat dengan Sv dari jabatan lain. En hukil dari jabatan forensik, Prof daripada fakulti undang-undang. Seorang dekat ukm kl, seorang lagi dekat ukm bangi. Menapak dan bertapa la nanti kat dua tempat berbeza ni.

Bicara dari hati? blogger-emoticon.blogspot.com wink2....tiada cerita lagi..haha. Sedang bersama. Itu je yang boleh dikongsikan. blogger-emoticon.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment