Thursday, October 21, 2010

MUZIUM PUTUS CINTA

Pernah putus cinta?
Atau kecewa disebabkan cinta?
Kalau lah ada 1 muzium khas yang dibina khas untuk orang2 yang sebegini, apa benda yang terbaik untuk ditempatkan kat dalam tu?(Topik hangat kat Hot f.m petang ni)

JAWAPAN 1:
"Saya nak letak ex saya kat situ. Biar semua orang tahu dialah manusia yang pandai lukakan hati insan yang sayang pada dia. Sampai kurus saya dibuatnya,kecewa punya pasal."
(Jimat duit kalau macam ni, tak payah pergi sliming centre dah)

JAWAPAN 2:
"Saya nak letakkan resit perbelanjaan yang saya dah habiskan untuk dia."

JAWAPAN 3:
"Letakkan hati yang dah dilukai."
(Habis tu orang ni nak guna hati apa pulak lepas tu???.....)

JAWAPAN 4:
"Bersemadilah cincin itu."
(Yang ni mungkin ramai yang akan buat. Kalau dah banyak sangat cincin, mungkin boleh buat jualan lelong kat cincin2 tu...hehe)

Pape pun, anggap semua tu pengalaman hidup.
Tak payah sedih lama2...SENYUM (^_^) (dgr lagu Najwa ft. Malique).

0 comments:

Post a Comment