Friday, June 17, 2011

kisah sepi birthday girl

"Alhamdulillah, diberi kesempatan 22 tahun untuk hidup di muka bumi ciptaan Allah ini.
Terima kasih mak, abah, sebab sabar membesarkan anakmu yang begitu banyak sekali karenahnya.


Aku tahu bukan senang nak mendidik seorang manusia menjadi seorang insan."

Entry kali ni, cik white nak ucapkan ribuan terima kasih untuk sahabat2 yang mengingati tarikh kelahiran cik white...14/06..

Walaupun sambut birthday di tempat kerja, dekat tapak pembinaan pula tu, it was still a wonderfull moment yang saya tempuhi. Sepi sedikit tanpa kehadiran keluarga, cuma bersama ayah sahaja, saya harap saya akan tebus kembali detik itu secepat yang mungkin.

Thanks A LOT to Aliff and the gang....to Pian, that cream cake yang kene kat muka tu buatkan saya jd lg sweet...haha...

Untuk seseorang yang telah buatkan videa khas untuk hari istimewa saya, saya ucapkan terima kasih. Awak dah tunaikan hajat saya. And terima kasih sebab tak pernah lupa.

0 comments:

Post a Comment