Thursday, June 16, 2011

Luka.

andai cerita ini ibarat kisah nur dan adam
aku mohon agar diberi kesabaran dan ketabahan
jika nur sabar menanti adam
aku juga mohon kekuatan menjadi secekal dirinya.

.............................................................................................................


Saat ini sudah sampai ke penghujungnya.
Banyak derita kuceritakan, banyak duka aku luahkan.
Aku ciptakan semua ini menjadi satu cerita.
Hadir dirimu dan diriku kini harus berakhir..pada saat ini, ketika ini.
Memori ini akan tercatat pada diriku untuk selamanya.

Semuanya akan aku akhirkan.
Ini bukan milik aku, bukan milik kita.
Apa diciptakan, hanya untuk saat itu.
Aku tahu jalan ini tidak mungkin bersatu.
Ini bukan lagi milikku.

.............................................................................................................

Senyum kamu menggambarkan sesuatu
Tapi aku tak pernah pasti
Andainya aku dapat memahami
Namun kita terhenti di sini.

...........................................................................................................

0 comments:

Post a Comment